lmoittautuessa sitoutuu maksamaan vaaditut maksut. Sairastapauksessa on hyvä olla voimassaoleva matkavakuutus josta korvausta voi hakea.

Laila ja Olavi, nostalgiakonsertti

Lohja Laurentius-Sali lauantaina 10.02. klo 18

Laila Kinnunen ja Olavi Virta lukeutuvat ehdottomasti Suomen legendaarisimpiin artisteihin. Kinnusen ja Virran nostalgiset levytykset kuuluvat tänäkin päivänä Suomen tunnetuimpien kappaleiden joukkoon.
Laila Kinnusen tunnetuimpia levytyksiä ovat muun muassa "Lazzarella" , "Soittajapoika" ja "Valoa ikkunassa", jolla hän myös edusti Suomea Euroviisuissa ensimmäisenä suomalaisartistina vuonna 1961.

Olavi Virran suurimpiin hitteihin kuuluvat muun muassa "Hopeinen kuu", "Eeva", "La cumparsita" ja monet muut tunnetut kappaleet: Olavi Virta on yhä edelleen yksi Suomen eniten levyttäneistä artisteista.

Tässä nostalgisessa konsertissa pääsemme nauttimaan suomalaisen iskelmä- ja viihdemusiikin helmistä. Laila Kinnusen ja Olavi Virran kappaleita tulkitsevat tangokuninkaalliset Amadeus Lundberg ja Jarno Kokko sekä iskelmälaulajat J.Eskelinen ja Juha Hautaluoma. Lisäksi konsertissa esiintyvät vuoden 2023 Laila ja Olavi -laulukilpailun voittajat Tytti Pihlajamäki ja Marko Haapaniemi. Säestyksestä vastaa Legenda orkesteri kapellimestarinaan Seppo Rehnström.

Olemme varanneet konserttiin 40 lippua yhdistyksemme jäsenille. Jos mielenkiintoa löytyy, pyydämme sitovat ilmoittautumiset 21.01.2024 mennessä.

Konsertin kesto on kaksi tuntia väliaikoineen, hinta 35 euroa. Maksu sisältää lipun konserttiin, sekä bussikuljetuksen Kirkkonummelta/Kirkkonummelle.

Koska tämä matka toteutuu vain, jos saamme kohtuullisen määrän osallistujia, pyydämme, että maksua ei makseta ennen kuin Barbro on erikseen varmistanut jokaiselle ilmoittautuneelle konserttiin lähdön.

Ilmoittautumiset 21.01.2024 mennessä barbro@saunalahti.fi tai 041-4801073

Jos matka toteutuu, se tulee maksaa 04.02.2024 mennessä:

Kirkkonummen Eläkkeensaajat ry FI48 4055 0010 6435 97  viite:  20239